Kako prikriti znakove nervoze

 Kako prikriti znakove nervoze

Pomognite nam u dijeljenju znanja:

Članak Vam je pomogao?

Autor: MajstorSamoTakav

Znate li kako prikriti znakove nervoze? Prije nego što se približi situacija koja vas čini nervoznima, pojedite nešto lagano i otiđite u zahod.

 

Planirajte svoj dolazak na mjesto događaja tako da ne dođete prerano (što bi vam dalo vremena za strepnju dok čekate), a ni prekasno u panici zadihani i uznojeni. Provjerite imate li svu opremu ili dokumente koji su vam potrebni te jesu li u redu.
 
Ako situacija od vas zahtijeva govorenje, pokušajte biti jasni i govoriti polako (tu mogu pomoći vježbe disanja). Nemojte gutati riječi ili mrmljati — budete li govorili prebrzo, mogli biste izgubiti slijed misli.
 
Mnogi ljudi pate od drhtanja ruku kad su nervozni: to obično prestane kad uđete u svoj ritam. Do tada, pokušajte rukama lagano stisnuti stolicu ili rub stola za kojim stojite.
 
U nekim okolnostima, gdje je to prihvatljivo (na primjer, ne za vrijeme razgovora), bombon ili žvakaća guma mogu vam pomoći primiriti živce i usredotočiti se na ono što radite.