Kako hranom sniziti krvni tlak

Kako hranom sniziti krvni tlak

Pomognite nam u dijeljenju znanja:

Članak Vam je pomogao?

Autor: alternativac

Visoki krvni tlak (hipertenzija) je kronično medicinsko stanje koje muči milijune ljudi širom svijeta, međutim, postoje različite namirnice koje vam moge pomoći da prirodno snizite krvni tlak.

 

Visoki krvni tlak (hipertenzija) je kronično medicinsko stanje koje muči milijune ljudi širom svijeta, međutim, postoje različite namirnice koje vam moge pomoći da prirodno snizite krvni tlak.

1. Jedite čokoladu. Čokolada opušta krvne žile tako da krv lakše protječe. Studije su pokazale da uzimanje 30 grama tamne čokolade dnevno, u periodu od 2 tjedna, snižava krvni tlak.

2. Crveno grožđe također snižava krvni tlak.

3. Vitamin C (posebno iz naranči i grejpa) snižava krvni tlak.

4. Magnezij isto tako snižava tlak opuštajući arterije. Šećerni sirup dobar je izvor magnezija.

5. Smanjite unos soli i ne pijte alkohol. Umjerena tjelovježba također snižava tlak. Uz prehranu, smanjite i konzumaciju kofeina i cigareta.