Kako se najlakše riješiti celulita | Borba s celulitom

Kako se najlakše riješiti celulita | Borba s celulitom

Pomognite nam u dijeljenju znanja:

Članak Vam je pomogao?

Autor: branko

Celulit se odnosi na salo koji gura vezivno tkivo kože, što rezultira u neravnom, poput „svježeg sira“ izgledu. Većinom žene, a i neki muškarci imaju celulit. Iako postoje mnoge kreme i postupci koji tvrde da biste se mogli riješiti celulita, jedina dokazana metoda za izgubiti ružan celulit, je putem prehrane i vježbe (i naravno liposukcija, koja je skupa). Neki ljudi imaju više celulita od drugih, to je samo stvar genetike i možda se nikada ne riješite celulita, no možete smanjiti njegovu pojavu. Evo kako:

 

Stvorite rutinu vježbanja i držite je se

Cilj je napraviti kombinaciju visokog intenziteta kardiovaskularne aktivnosti plus treninga snage u 30 minuta, tri puta u tjednu. Kardio vježba sagorijeva vaše kalorije i podiže vaš metabolizam, što zauzvrat sagorjeva više kalorija tijekom cijelog dana. Trening snage poboljšava mišićni tonus i pomaže vas osloboditi od celulita - naboranog izgleda. Prema studiji u časopisu Glamour, 75 posto žena koje je 20 minuta vježbalo kardio-trening i trening snage, kroz tri dana u tjednu primijetilo je dramatično smanjenje celulita.

Razgovarajte s osobnim trenerom kako biste razvili rutinu treninga i vježbi za snagu. Možete raditi ciljane vježbe za određena područja gdje imate više celulita, poput celulita u stražnjici ili gornjim bedrima. Kao i uvijek, posavjetujte se s liječnikom prije konstantnog treniranja.. Također, pobrinite se da ubacite dodatne vježbe u vaš život, poput vožnje bicikla, kada je to moguće i počnite hodati, a ne koristiti lift.

Pravilna prehrana

Pravilna prehrana i redovito vježbanje idu „ruku pod ruku“. Ako želite osjetiti ozbiljno smanjenje celulita, morate učiniti dvije stvari: jesti zdravo i redovito vježbati. Umjesto dijeta, koristite zdravo razumski pristup za jelo. Jedite više malih obroka dnevno umjesto tri velika. Naučite vaš metabolizam na doručak svaki dan i nikad ne preskačite obroke.

Izbjegavajte hranu zasićenu masnoćama, kolesterol, šećer i hidrogenirano ulje. Sve to vodi debljanju, što dovodi do celulita. Hranite se s mnogo voća i povrća, cjelovitih žitarica, mahunarka i namirnica sa malim postotkom proteina. Kako biste smršavili, provjerite da unosite manje kalorija nego što ih sagorijevate, ali nemojte škrtariti na obrocima kako biste izgubili težinu. Kada vježbate, vaše tijelo treba kalorije i hranjive tvari za energiju i hranu.

Napomena

 Usredotočite se na odabir prave hrane umjesto da jedete manje.