Kako sigurno vježbati u teretani | Pravilnost izvođenja vježbi | Kako.hr

Kako sigurno vježbati u teretani | Pravilnost izvođenja vježbi

Kako sigurno vježbati u teretani | Pravilnost izvođenja vježbi

Pomognite nam u dijeljenju znanja:

Članak Vam je pomogao?

Autor: Red-Devil.com.hr

Izvor: www.red-devil.com.hr

Kada vježbate u cijelom opsegu zgloba, održat ćete i vjerojatno povećati svoju fleksibilnost. Pritom je jako bitno da sigurnost stavite na prvo mjesto. Evo kako:

 

1. Pokušajte da ne vježbate sami. Najozbiljnije ozljede u treningu s utezima događaju se kada dizač trenira sam (naročito kada izvodite bench press ili čučnjeve blizu vlastitih granica).

2. Šipke osigurajte prstenovima kako uteg nebi skliznuo s jednoga kraja pri čemu bi se drugi mogao nagnuti, izbaciti vas iz ravnoteže i ozlijediti vam leđa, druge zglobove i mišiće.

3. Koristite pravilan položaj tijela kod svih vježbi.

4. Kada dižete utege, ne radite nagle pokrete i nemojte se uvrtati. Te kretnje povećavaju stres u mišićima i mogu dovesti do ozljeda.

5. Budite posebno oprezni kada radite sljedeće vježbe:

Puni čučnjevi – ova vježba predstavlja veliko opterećenje nad donjim dijelom leđa, ligamentima i tetivama koljena

Hiperekstenzija leđa – ova vježba je dobra za jačanje donjeg dijela leđa, a prebrzo korištenje preteškog utega može uzrokovati napetost i grčenje mišića

Mrtvo dizanje – leđa vam moraju biti ravna i trebate podizati pomoću nogu. Glavu držite gore, pogled gore, stisnite stražnjicu i napnite trbušne mišiće.

REF.: Bill Pearl i Gary T. Moran "Trening s utezima"