Kako znati je li ideja spremna za tržište

Kako znati je li ideja spremna za tržište

Pomognite nam u dijeljenju znanja:

Članak Vam je pomogao?

Autor: Businessman

Izvor: Profitiraj.hr

Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali s problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije. Od ideje do plasmana na tržište jako je puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni platiti za vaše proizvode ili usluge.

 

Temeljito istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate poslovati, jedan je od prvih koraka koje trebate napraviti kao poduzetnik početnik. 
 
 
Odgovorite na slijedeća pitanja:
 
Koje probleme rješava moja ideja? 
 
Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge? 
 
Zašto bi netko kupio moj proizvod ili uslugu? 
 
Gdje će kupiti moj proizvod ili uslugu (online, u specijaliziranim trgovinama, robnim centrima)? 
 
Koji su mi proizvodi konkurencija? 
 
Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definiramo sve parametre koje želimo imati u našem jedinstvenom poslovnom procesu, poduzetništvo nam više ne izgleda tako komplicirano kao na samom početku. 
 
Od samih početka važno je znati zbog čega i za koga radimo i stvaramo. 
 
Naše ciljano tržište i industrija poslovanja najbitnije su činjenice koje moramo implementirati u naš poslovni model. 
 
 
Je li ideja spremna za tržište i trebate li napraviti marketinški plan? 
 
Kako biste saznali odgovor na ova pitanja, trebate odgovoriti na sva pitanja koja vas mogu dovesti do jasnih informacija kako biste u konačnici shvatili gdje pripadate u poslovnom svijetu. 
 
Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate ovladati: 
 
1. Informacije o industriji 
 
2. Ciljano tržište 
 
3. Konkurencija 
 

Napomena

Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u gospodarskim udružanjima na lokalnim i nacionalnim razinama. Nakon što ste u mogućnosti dokazati održivost projekta, vrijeme je da krenete prema naprijed.