Karijera i posao

Kako biti zvijezda na poslu | Kako postati popularan na poslu

Kako biti zvijezda na poslu | Kako postati popularan na poslu

Zaposlenikom mjeseca ili godine može postati svatko od nas - u članku saznajte kako to postići! Ako ste ikada maštali o tome da budete 'zaposlenik godine', ali niste znali kako to postići, možda vam možemo malo pomoći. Tajna uspjeha leži u oblačenju, predanom radu, dobrom raspoloženju, učenju na po...

Kako u bitku osvajanja fondova EU | Najčešće pogreške pri traženju sredstava iz EU fondova

Kako u bitku osvajanja fondova EU | Najčešće pogreške pri traženju sredstava iz EU fondova

Osmišljavanje projekta koji odgovara potrebama korisnika, a istodobno odgovara i ciljevima natječaja mora isto tako i ispunjavati sve uvjete tog natječaja...

Kako plasirati i prodati proizvod i postati bolji prodavač | Kako prodati i zaraditi više

Kako plasirati i prodati proizvod i postati bolji prodavač | Kako prodati i zaraditi više

Nije sve u proizvodi ili usluzi koju nudite. Onog trena kada sam shvatio da kupujem više proizvoda nego što ih prodajem, prihvatio sam činjenicu da imam problem s načinom na koji vodim svoj posao. Stoga sam se zavjetovao da ću umjesto kupovine sljedećeg proizvoda kojeg vidim u nekom oglasu, prvenst...

Kako se boriti protiv recesije | Pobjedite recesiju (web trgovina)

Kako se boriti protiv recesije | Pobjedite recesiju (web trgovina)

Pod web-poslovanje spadaju sve aktivnosti pravnih ili fizičkih osoba koje radi kupnje, prodaje ili razmjene informacija u poslovne svrhe upotrebljavaju računalo i komunikacijske kanale za razmjenu i prijenos sadržaja. U vremenima recesije i štednje taj vid poslovanja sve više dobiva na važnosti i od...

 Kako vaše osobine i karakter utječu na odluke o kupnji proizvoda | NLP u prodaji

Kako vaše osobine i karakter utječu na odluke o kupnji proizvoda | NLP u prodaji

Različiti smo – razlikujemo se karakterom, odgojem, obrazovanjem, vjerom, socijalnim staležom, godinama. Utjecaji grupa oko nas (društvenih, obiteljskih) sve to čini složeni splet ličnosti – a ličnost nas kao potrošače svrstava u ciljani segment pojedinih roba ili usluga.

Malo poduzetništvo u EU | Poduzetništvo u najjačim ekonomijama Europe

Malo poduzetništvo u EU | Poduzetništvo u najjačim ekonomijama Europe

Male i srednje kompanije - SME, okosnica su ekonomije Europske unije. Kako mali poduzetnici odoljevaju sve većoj globalizaciji i koji su im trendovi razvoja proučili smo u tri najbolja slučaja - Njemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, najjačim i dijametralno suprotnim ekonomijama Unije.

Kako kompanije izvoze robe i usluge | Tvrtke - izvoz roba i usluga

Kako kompanije izvoze robe i usluge | Tvrtke - izvoz roba i usluga

Izvoz se može organizirati na nekoliko načina. Poduzeće može samo obavljati izvoz robe koju proizvodi ili to može prepustiti nekoj neovisnoj tvrtki u svojoj zemlji. U prvom slučaju govorimo o izravnom izvozu, a u drugom o neizravnom izvozu.

Kako prenijeti lošu vijest | Kako biti glasnik loših vijesti

Kako prenijeti lošu vijest | Kako biti glasnik loših vijesti

Većina ljudi vjeruje da je najbolje skloniti se pred olujom, tj. bijesom šefa kada nešto pođe po zlu. No je li baš tako ili je bolje biti nositelj loših vijesti? Mi mislimo da jest. No nemojte ispasti cinker. Ako je riječ o problemu koji pogađa grupu ljudi s kojima radite, postavite odgovornost na k...

Kako odabrati pravo ime za tvrtku | Odabir imena tvrtke

Kako odabrati pravo ime za tvrtku | Odabir imena tvrtke

Danas je posebno važno kreirati obećavajući naziv koji svojom snagom jamči kvalitetu proizvoda i usluga. To se posebno odnosi na mala i srednja poduzeća. Ukoliko je vlasnik poduzeća ponosan i siguran u svoju ponudu, može poduzeću dati i svoje vlastito ime ili prezime, npr. Marić savjetovanje ili Iv...

Kako se „uljepšavaju“ financijski izvještaji | Osnovni pokazatelji poslovanja tvrtke

Kako se „uljepšavaju“ financijski izvještaji | Osnovni pokazatelji poslovanja tvrtke

Razdoblje je godine kada se užurbano završavaju financijski izvještaji. Financijski izvještaji osnovni su pokazatelji poslovanja i ogledalo svake tvrtke. Brojni su razlozi Zbog kojih želimo da naši izvještaji izgledaju što bolje, da iskažemo što manju zaduženost, što veću likvidnost itd.

Prethodna12 3 4 5 Sljedeća