Kako brzo i lako izgraditi mišićnu masu

Izgrađivanje mišića ne samo da poboljšava vaš izgled nego također povećava i vašu snagu. Da biste izgradili mišiće morate slijediti zdravu prehranu, redovitu rutinu vježbanja i općenito se dobro brinuti o vašem tijelu. Možda vam ovo zvuči teško, ali moguće je izgraditi mišiće lagano pružajući vašem tijelu što mu treba.

1. Prilagodite prehranu prema vašim dnevnim potrebama i aktivnostima. Pobrinite se da jedete dovoljno kalorija kako biste podržali rast mišića i kvalitetno dobivanje na težini; inače, vaše tijelo neće tako brzo moći izgraditi mišiće.

2. Uzimajte dnevnu dozu vitamina i minerala. Za najbolji rezultat izaberite multivitamin/multimineral koji odgovara vašoj dobi i spolu.

3. Uzmite 10 do 20 grama bjelančevina sirutke (Whey) 30 minuta prije svakog treninga. Bjelančevine pripremaju vaše mišiće na napor i pomažu im da se brže razviju i oprave. Dobar način za dobivanje potrebnih bjelančevina je konzumiranje proteinskog napitka (GOLDFIELD Whey star) ili proteinske čokoladice (protein bar).

4. Svakoj mišićnoj skupini pružite 2 dana pauze prije sljedećeg treninga. To ne znači da možete vježbati samo jednom svaka dva dana; jednostavno svakim treningom ciljajte na različite mišićne skupine. Na primjer, jedan dan radite ruke, drugi dan vaš torzo (mišiće stabilizatore), a sljedeći vaše noge. Slijedeći taj primjer, svaka mišićna skupina ima vremena za odmor i pripremu za povećanje mišićne mase.

5. Pobrinite se da dovoljno spavate. Vaše tijelo treba biti potpuno odmorno kako bi podržalo brzi rast mišića. Prosječan, aktivan čovjek treba oko 8 sna. Ako se probudite umorni i osjećate se fizički iscrpljeni prije nego što ste došli u teretanu, taj dan ne biste trebali trenirati. Osim umora radi nedovoljnog sna, vrlo vjerojatan razlog za taj umor je nepravilna prehrana tog dana.

Pratite nas na društvenim mrežama

Ne budite sramežljivi, pridružite se Kako.hr zajednici, svaki dan naučite nešto novo i podijelite svoja znanja s drugima.