Grafički dizajn i jednostavni trikovi za poboljšanje dizajna
Petak popodne je, gotovo 17 sati. Znate li gdje su vam najnoviji marketinški radovi? Ako ste vlasnik male tvrtke, možda su pohranjeni na vašem stolu jer imate toliko drugih važnih detalja koje trebate obraditi. Ili još uvijek sjede za stolom vašeg pomoćnika, gdje on/ona beznadno gleda u njih. On/ona je pomoćnik administratora, nije dizajner, i zna da sve što je proizvedeno do sada nije baš nezaboravno ili učinkovito.
Svi bismo željeli misliti da je naš proizvod tako dobar, a naše usluge tako jedinstvene, da će se jednostavno prodati. No to nije uvijek slučaj!
Snažno brendiranje, snažne slike, upečatljive web stranice i izvanredni marketinški radovi čine ili prekidaju uzlaznu krivulju prodaje za kojom žudite. Na današnjem tržištu, vizualno predstavljanje i kvalitetan grafički dizajn marketinških radova, više nego ikad utječe na vaše kupce i klijente Ako su dobro osmišljeni, vjerojatno će ih čitati, pamtiti i poštovati.
Jednostavni dizajnerski trikovi za svakodnevnu upotrebu u marketingu
Donosimo pet jednostavnih, ali bitnih trikova za grafički dizajn koje možete koristiti odmah, uz malo troška, i uz odlične rezultate kako biste kratkoročno i dugoročno profitirali.
#1 Iskoristite kvalitetne isječke i stock fotografije
Vjerojatno niste ilustrator ili fotograf, ali to vas ne bi trebalo zaustaviti u korištenju profesionalnih ilustracija ili fotografija u svom marketinškom radu. Možete koristiti grafičke slike, ponekad po vrlo niskoj cijeni, da biste poboljšali svoj izgled. Provjerite na internetu mjesta koja sadrže grafičke slike ili biblioteke s fotografijama koje pružaju širok izbor kvalitete i cijena koje možete odabrati. Za stvaranje konzistentnog izgleda upotrijebite isti stil grafike u cijelom radu.
#2 Dodajte dramatični kontrast u svoj grafički dizajn
Oni uključuju kontrastne boje, oblike, fontove i veličine teksta i grafike. Visok stupanj kontrasta pomaže stvoriti dramatičan interes i usmjeriti pogled gledatelja na određene dijelove vaše stranice. Bijeli prostor također pruža kontrast, omogućava bolju čitljivost i čitateljskom oku pruža odmorište. Kontroliranje količine bijelog prostora koji koristite utječe na cjelokupni dizajn stranice.
#3 Ponovite određene elemente
Dobar dizajn zahtijeva ponavljanje određenih elemenata kako bi se cijeli komad vizualno imao smisla. Na primjer, upotrijebite istu boju, oblik i veličinu za sva svoja poglavlja. Također, zaglavlja napravite u istoj veličini, boji i fontu. Ponavljajte određene grafičke elemente (npr. , banere, okvire, linije, itd.) tijekom cijelog rada. Budite oprezni prilikom pregledavanja rada, provjerite upotrebljavate li sve te elemente dizajna dosljedno.
#4 Obratite pažnju na razmake
Razmaci se odnose na točne prostorne odnose između elemenata. Na primjer, stvarate vizualne odnose između fotografija i njihovih titla držeći naslove blizu fotografija. Primijenite ovaj princip točnog prostornog odnosa na sve ostale grafičke i tekstualne elemente, ako je prikladno. Kada pregledavate svoj rad, provjerite primjenjujete li ovaj razmak dosljedno kroz cijelo vrijeme.
#5 Znati kada koristiti “serif” i “sans serif” fontove
Općenito, kada imate veliku količinu teksta, najbolje je koristiti serif font, jer je lakši za čitanje nego sans serif. Nizovi su maleni vodoravni potezi pričvršćeni na slova koji pomažu čitatelju da prelazi iz slova u slovo. Bold sans serif dobar je za naslove i podnaslove jer usporavaju čitatelja i tako pridaju više pažnje svakoj riječi ili konceptu. Neki primjeri serifnih fontova koji su dobri za tekst: Times, New Century Schoolbook, Garamond i Goudy. Neki primjeri sans serif fontova koji su dobri za naslove su: Arial Bold, Helvetica Black, Univers Bold i Trade Gothic.