Kako razvijati i trenirati mentalnu izdržljivost

U svim područjima djelovanja, oni koji žele postići izvanredne rezultate moraju razviti mentalnu izdržljivost. To uključuje jačanje navika kao što su upornost, koncentracija, vlastito motiviranje, samokontrola, emocionalna snaga i opuštenost. Počinje s teškim razmišljanjima, vodi u teške akcije, a zatim donosi slatke nagrade. Ovdje su neke od najboljih tehnika na ovom području.

Rezoniranje sa svojim unutarnjim željama

1. Uključite svoju motivaciju. “Svatko može poboljšati svoju toleranciju, strpljenje i koncentraciju” tvrdi Jason Ferruggia, trener mentalne čvrstoće u više od 20 sportova. U članku u “Men’s Fitness” Ferruggia kaže da je vaša primarna snaga ” intrinzična motivacija” nešto što ne možete trenirati na drugoj osobi. Ta moć mora nastupiti iz psihe, iz dubine unutar vas. Vlastita motivacija vodi ljude da postanu samo- starteri koji postavljaju progresivne ciljeve i rade naporno kako bi ih postigli.

2. Zamijenite negativne emocije, kao što su tjeskoba i strah, s moćnima kao što su mentalna jasnoća i opuštanje. Da bi postali “čvršći”, opustite se dok se fokusirate na ono svoje najbolje i izlazite kao pobjednik pod vlastitim uvjetima. Ovaj stav se fokusira na tijek vaše izvedbe, kombinirajući vašu mentalnu i fizičku izdržljivost u jednom glatkom pokretu, bez tjeskobe da morate pobjediti druge.

3. Mislite na rješenja, a ne na probleme. Elastičan stav prema životnim izazovima gradi žilavost. “Gubitak “je iskustveno učenje koje vas vodi pronalasku rješenja. Možete proživjeti izazov ponovo kao način vizualiziranja postupaka koje biste mogli upotrijebiti sljedeći put. Također planirajte kako poboljšati svoje vještine i onda radite na taj način.

4. Suočite se sa stvarnošću. Od 20 godina istraživanja na mentalnoj snazi, Steve Siebold je napisao knjigu, “177 tajni mentalne snage svjetske klase.” Njegova tajna broj jedan je sposobnost da se suočite sa stvarnošću. Mentalna izdržljivost ne može rasti izvan zabluda. Trebali bi napraviti inventuru svojih navika, snage, slabosti i mogućnosti. Nemojte se prevariti misleći da samo mentalno zamišljajući poboljšanje to i ostvarujete. Da bi se postigla promjena potrebne su uporne prave akcije koje su u skladu s vizijom onoga što želite postići.

5. Utrka se događa u vašem umu, kao i na putu. Produžite svoju kontrolu. Možete razviti mentalnu snagu kontroliranjem malo stvari u vašem životu na dnevnoj bazi. To znači ono što ste pročitali, što jedete, gledate, o čemu razgovarate i razmišljate. Ovaj process može zvučati stresno, ali nije, ako vaš bolji izbor zamjenjuje inferiorne izbore. Na primjer, možete odabrati pola sata hodanja umjesto gledanja TV- show –a dok se protežete na krevetu.

6. Ograničite broj velikih ciljeva. Možete biti dobri u mnogim aktivnostima, ali izvrsni samo u jednoj ili dvije. Odaberite svoj najviši cilj i koncentrirajte se na radnje potrebne za to ostvariti. Ali ne isključujte ravnotežu u vašem životu. Vaš cilj može biti da zaradite šestero cifreni dohodak u godini. Taj cilj bi bio oslabljen ako zanemarujete svoje zdravlje, obitelj i duhovni život.

7. Ugađanje sebi na pozitivne emocije je dobro gorivo za vaše tijelo. Uskladite se na snažne emocije. Ne možete postići snagu bez vremena boli. Većina ljudi prestaje kad se pojave bol i razočaranje, kad ne dobiju mjesto u promociji ili prva tri mjesta u sportu. Onaj koji to postiže dobiva emocionalno osiguranje od pokušaja da bude najbolji i pokušava opet i opet, kako bi postigao zadovoljavajući cilj.

Poduzimanje dnevnih akcija

Nađite alate koji će vas educirati i nadahnjivati – knjiga, časopis, audio-vizualni alati, i učite iz njih često. Ponavljanje je ključ ovdje, što vam omogućuje da napravite upute za sebe kroz vizualizaciju i stvarnu praksu.

Pratite nas na društvenim mrežama

Ne budite sramežljivi, pridružite se Kako.hr zajednici, svaki dan naučite nešto novo i podijelite svoja znanja s drugima.