motivacija za vježbanje

Kako stvoriti i zadržati motivaciju za redovitim vježbanjem

Upisali ste se na fitness, jogu, pilates i to je sjajno. Još samo morate smisliti kako da na treninge redovito i idete. Pokušajte uz pomoć sedam načina koje predlažemo .

1. UPOZNAJTE SE S DOBROBITI VJEŽBANJA

Motivacija za vježbanje sama će doći ,ukoliko znamo za što se trudimo. Kad bi vam netko rekao da ćete dobiti milijun kuna ako ujutro prošećete pola sata, prošetali biste, zar ne? Rezultati vježbanja ne vide se odmah, zato treba ustrajati!

2. NAPRAVITE POPIS OSOBNIH RAZLOGA

Uzmite papir i olovku i napišite sve čega se sjetite, a za što će vam vježbanje koristiti, npr. da izgubite suvišne kilograme, budete zdraviji, stanete u manji konfekcijski broj… Ako postanete zadovoljni sami sobom, svi će to primjetiti i motivacija za vježbanje postati će jača sama od sebe! Kad vas uhvati “kriza”, samo pročitajte popis. Motivacija za vježbanje neće izostati!

3. PRONAĐITE “SPARING” PARTNERA

Istraživanja pokazuju da se bolje motiviramo ako vježbamo u društvu. Zato, vježbajte s prijateljem, partnerom, djecom. Dogovorite se svaki dan u isto vrijeme, pa sigurno nećete razočarati osobu koja vas čeka.

4. PO JUTRU SE DAN POZNAJE – POČNITE ODMAH UJUTRO

Jutarnje razgibavanje pomaže održati motivaciju. Ljudi koji vježbaju svako jutro bolje će se osjećati tijekom dana. Ne morate raditi jako naporne vježbe; dovoljna će biti jutarnja šetnja ili lagano trčanje.

5. POKUŠAJTE TRENIRATI KONSTANTNO I UKLJUČITE SE U MARATON

Bit ćete iznenađeni vašom izdržljivošću, a naprijed će vas gurati i želja za pobjedom. Nemojte se uplašiti; ohrabrite se, mnogi su uspjeli, zašto ne biste i vi!

6. NAGRADITE SE!

Svaki put kad vježbate, odvojite dio novca na stranu, sami odredite koliko. Na kraju mjeseca, ako ste ustrajali, priuštite si nešto što želite, a inače si ne biste kupili.

7. VODITE DNEVNIK VJEŽBANJA

Zapisujte kada i koliko ste vježbali. Učinite si vježbe ugodnima! Ako hodate, slušajte glazbu na MP3 playeru. Ako vježbate u kući, radite to pred televizorom. Naravno, ako to volite. Nemojte shvaćati vježbanje kao žrtvu, već kao pola sata provedenih korisno!

Pratite nas na društvenim mrežama

Ne budite sramežljivi, pridružite se Kako.hr zajednici, svaki dan naučite nešto novo i podijelite svoja znanja s drugima.