SNAGE
Opisuju jake strane poduzetnika, njegova tima, poduzeća, njegova znanja, vještine, sposobnosti, odnosno sve što ga čini boljim u odnosu na konkurenciju. To može biti kvaliteta proizvoda ili uskuge, konkurentna cijena, imidž poduzeća. To su unutrašnji čimbenici na koje poduzetnik može utjecati i koje može poboljšati.
SLABOSTI
Opisuje slabosti poduzetnika, tima ili poduzeća, a podrazumijevaju sve što poduzetnik čini lošije od konkurencije: nedostatak znanja, vještina i sposobnosti zaposlenika. To su također unutrašnji čimbenici na koje poduzetnik može utjecati i koje može ispraviti.
PRILIKE
Prilike spadaju u vanjske čimbenike na koje ne možemo utjecati, ali ih možemo prepoznati i iskoristiti kako bismo povećali prednost pred konkurencijom. To su:
1) sociološko, gospodarsko i političko okruženje
2) nove tehnologije
3) slabosti konkurencije
4) nezadovoljavanje potreba kupaca
5) veličina, položaj i strateško pozicioniranje.
PRIJETNJE
Prijetnje također spadaju u vanjske čimbenike i predstavljaju poteškoće s kojima se poduzetnik susreće i koje se mogu pojaviti:
1) nove jeftinije tehnologije i jeftiniji proizvodi
2) ulazak jeftinijih stranih konkurenata
3) novi zakoni
4) promjene demografske strukture stanovništva
5) promjene u političkom okruženju.
SWOT analizom nastojimo minimalizirati slabosti uz istodobno povećanje snaga poduzeća. Nastojimo također što bolje iskoristiti šanse uz istodobno smanjivanje prijetnji iz okruženja.