brendiranje

3 prednosti brendiranja putem društvenih medija

Osnaživanje branda na društvenim medijima nije jednostavan ni kratkotrajan posao. On može potrajati, ali može donijeti i značajne koristi. Donosimo 3 razloga zbog kojih bi se svaki poduzetnik ili inovator trebao posvetiti izgradnji brenda uz pomoć društvenih medija.

Brendiranje povećava vidljivost i stvara zajednicu lojalnih korisnika

U usporedbi s promotivnim metodama iz posljednjih nekoliko desetljeća, društveni su mediji uistinu vrlo prilagodljivi. Zamislite brendiranje prije Instagrama. Jedino što ste mogli učiniti za povećanje vidljivosti je oglašavanje u časopisima ili na TV-u, te pisanje osobnog bloga. Međutim, oglašavanje na TV-u znatno je ograničavalo vlasnike brendova – oni nisu mogli govoriti sve što su možda htjeli, niti je reklama mogla trajati onoliko koliko bi možda željeli.

S društvenim medijima, u osnovi, nema ograničenja. Možete objavljivati bilo što vezano uz vaš brend – a istraživanja pokazuju da je ljudima lakše povezati se s brendom koji često dijeli behind the scenes fotografije i videozapise. Dijeljenjem takvih sadržaja omogućujete pratiteljima uvid u određene dnevne rutine, te stvarate zajednicu lojalnih korisnika.

Vaš brend može nadići vašu industriju

Za izgradnju vašeg osobnog brenda potrebno je malo istraživanja i osluškivanja potreba tržišta. Prilagođavanje promjenjivim potrebama zaista vam može pomoći da otvorite brojna vrata. To je posebno važno za poduzetnike, jer oni često moraju biti spremni prihvatiti neuspjeh i isprobati nove stvari. Poželjno je da su vlasnici brendova, barem u početku, ujedno i glasnogovornici proizvoda ili usluga kako bi bili prepozati kao inovatori, autoriteti i jedinstvene ličnosti.

Budući da je budućnost bilo kojeg sektora neizvjesna, važno je izgraditi jak osobni brend. On je u stanju nadići i vašu industriju – na taj način možete krenuti od, recimo, vođenja softverske tvrtke do vođenja lanca restorana. Vaš je brend ono što će nadahnuti povjerenje i uvjeriti klijente da ste kompetentni, a to je ključno za uspjeh u poslu i s ljudima.

Lakše ćete dobiti feedback o proizvodima i uslugama

Razgovor s pratiteljima jedan je od najboljih načina za uspostavu odnosa. Naravno, sve će privući zanimljiv sadržaj i sjajne slike, ali komunikacija je od vitalnog značaja – pogotovo kada započinjete s društvenim mrežama. Angažman oko postojećih i potencijalnih klijenata pokazuje da ste „stvarna“ osoba te da brinete o uspostavljanju odnosa s ljudima, a ne samo stvaranju broja sljedbenika.

Uz to ćete lakše dobiti feedback o proizvodima i uslugama iz vaše ponude. Ovo je izrazito korisno jer vrlo brzo možete saznati što biste trebali unaprijediti, a što radite dobro. Time dajete do znanja pratiteljima da vam nije stalo isključivo o ostvarivanju profita, već i o njihovom zadovoljstvu.

Ana Janušić