kako-sprijeciti-nesanicu-i-poboljsati-kvalitetu-sna-kako-hr

Kako spriječiti nesanicu i poboljšati kvalitetu sna

Nesanica je čest poremećaj spavanja koji se javlja gotovo kod svake osobe. Većina slučajeva nesanice je kratkog roka i obično se rješava bez posebnog liječenja. Ali, ukoliko patite od kronične nesanice, glavni krivac može biti vaš životni stil. Nedostatak sna može uzrokovati glavobolje, mamurluk i razdražljivost. Srećom, postoje načini kako spriječiti nesanicu i poboljšati vaš san.

1. Preskočite pića koja sadrže kofein prije nego idete spavati. Konzumacija kave, čaja i sode prije spavanja može stimulirati vaš um i odgoditi san. Izbjegavajte takva pića tijekom večeri kako bi spriječili nesanicu.

2. Pokrenite se. Stres igra veliku ulogu kod nesanice. Ipak, redovita tjelovježba može pomoći u snižavanju stresa koji će onda pomoći boljem odmoru i snu. Pokušajte vježbati po 30 minuta najmanje 3x tjedno.

3. Odmorite mozak prije spavanja. Nesanicu mogu izazvati stimulativne aktivnosti kao što su igranje video igara ili gledanje akcijskih programa prije spavanja. Izbjegavajte te aktivnosti tijekom kasnih večernjih sati.

4. Promijenite vaše okružje u kojem spavate. Stvorite ugodnu atmosferu za spavanje. Održavajte ugodnu temperaturu u vašem domu, ugasite svjetla i televiziju.

5. Pustite lagane zvukove u pozadini. Dostupni su vam različiti CD-i za spavanje koji imaju umirujuće zvukove oceana, kiše i zrikavaca kako bi pomogli uljuljati vas u san.

6. Uzmite melatonin prije spavanja. Taj prirodni dodatak opušta vaše tijelo i um i omogućuje vam dobar odmor prilikom spavanja. Uzimajte ga prema uputama.

Pratite nas na društvenim mrežama

Ne budite sramežljivi, pridružite se Kako.hr zajednici, svaki dan naučite nešto novo i podijelite svoja znanja s drugima.