Za početak održavajte ga čistim: dok ga čistite spužvom ili krpama primijetit ćete je li nosač prigušnika napuknut te je li otpušten vijak čeljusti kočnice i tako dalje. Uočite li te probleme na vrijeme, možete ih spriječiti da prerastu u nesreću.
Sljedeće preglede treba obavljati svakodnevno, ako se motocikl vozi te svakako prije duljih putovanja provjeriti:
Tlak u gumama i dubinu profila. Svjetla i razinu elektrolita u akumulatoru. Kočione poluge i polugu kvačila te prilagodbe papučice. Napetost lanca i podmazivanje. Razine ulja.O pojedinostima o održavanju motocikla, provjerite u priručniku motocikla ili u prodajnom salonu! Suvremeni strojevi toliko se razlikuju da je potrebno potražiti stručan savjet.
Za sigurnost vožnje najvažnije su provjere guma i kočnica! Nikada nemojte voziti na starim ili ispucalim gumama ili s po krpan im zračni čama. Većina proizvođača guma kaže kako su performanse gume oslabljene kad se dubina profila smanji na 2 mm, što je tek 1 mm više od minimalne, zakonom propisane dubine profila od 1 mm za čitavu površinu gume.
Većina suvremenih strojeva ima indikator o istrošenosti kočnica i kontrolna mjesta za kočne ploče na disk-kočnicama. Hidraulične disk-kočnice same se podešavaju, no pregledajte razinu tekućine u spremniku u odnosu na oznaku koja se nalazi na spremniku.
Pomno pregledajte cijevi za tekućinu nema li curenja i odmah popravite otkrivene neispravnosti. Ako kočni bubanj nema indikator istrošenosti, trebate ga rastaviti kako biste ga provjerili i očistili u ravnomjernim vremenskim razmacima prema preporukama iz priručnika. Ako to sami obavljate, budite oprezni kako ne biste udahnuli kočnu prašinu.
Bude li potrebno, zamijenite kočne papučice! Budete li imali kakvih nedoumica, potražite savjet kvalificiranoga mehaničara.