1. U pristigloj pošti potražite poruku e-pošte s naslovom “Google pomoć za zaporku”.Ako niste korisnik Gmaila, provjerite pristiglu poštu na adresi e-pošte preko koje se prijavljujete na svoj račun. Ako koristite Gmail, provjerite pristiglu poštu na adresi e-pošte za oporavak koju ste naveli prilikom prijave na Gmail. Ako niste naveli adresu e-pošte za oporavak, pričekajte 24 sata i odgovorite na sigurnosno pitanje.
2. Provjerite mape s neželjenom ili bezvrijednom e-poštom. Možda je poslanu poruku e-pošte presreo filtar za neželjenu ili bezvrijednu e-poštu u vašem sustavu e-pošte. Potražite Googleovu poruku e-pošte s naslovom “Google pomoć za zaporku”. Ako ne pronađete tu poruku e-pošte u ovim mapama, dodajte adresu account-recovery-noreply@google.com u svoj imenik i zatražite drugu poruku pomoći za zaporku.
3. Još uvijek niste primili poruku e-pošte? Kontaktirajte svog davatelja usluge e-pošte. Ako ste nakon dodavanja adrese account-recovery-noreply@google.com u imenik ili na popis dopuštenih pošiljatelja za filtar neželjene pošte zatražili drugu vezu za poništavanje zaporke, a još uvijek je ne možete pronaći, obavijestite svog davatelja usluge e-pošte da ne možete primiti e-poštu s adrese account-recovery-noreply@google.com.